شغل کافی نت،وظایف کافی نت،کافی نت چیست،خدمات کافی نت چیست

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

قیمت بازکردن لوله فاظلاب از 1 تا 6 متر

تعرفه لوله بازکنی  و قیمت فنر زدن با توجه طول لوله ها متفاوت می باشد. همان طور که در نرخ اتحادیه لوله بازکنی که در پایین آمده است، با افزایش طول لوله مورد نظر، قیمت لوله بازکنی نیز افزایش می یابد. همچنین طبق اعلام اتحادیه لوله بازکنی استفاده از هرگونه مواد اسیدی برای رفع گرفتگی لوله‌ها، غیر مجاز و ممنوع است. قیمت لوله بازکنی

  • بازکردن لوله فاظلاب از 1 تا 6 متر 90.000 هزار تومان
  • بازکردن لوله فاظلاب از 6 تا 12 متر 120.000 هزار تومان
  • بازکردن لوله فاظلاب از 12 تا 25 متر 150.000 هزار تومان
  • بازکردن لوله فاظلاب با تراکم هوا 150.000 هزار تومان

 

لوله بازکن‌های شیمیایی موثرترین محلول هستند که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله  جزیی براحتی از بین می‌رود و مجرای لوله باز می‌شود. ریختن مقدار کافی از این مواد به داخل لوله، امکان بازشدن گرفتگی داخل لوله وجود دارد. باید در ذهن داشت که سرعت اثر کردن لوله باز کن های شیمیایی کند است.

  • استفاده از محلول های اسیدی قوی آسیب زیادی به لوله های فاضلاب می رساند و موجب پوسیدگی لوله و ترکیدگی و ایجاد نشتی خواهد شد.
  • خطرات محلول های لوله بازکن برای چشم‌ها
  • هنگام کار با محلولهای  لوله بازکنی  و دیگر مواد شیمیایی حتما از دستکش های مناسب و عینک‌های حفاظتی استفاده شود
  • باید این مواد دور از دسترس اطفال نگهداری شوند
  • مواد شوینده و نظافتی در حداقل غلظت استفاده شوند (یعنی قوی نباشند)، چرا که هرچه میزان غلظت آنها بیشتر باشد، آسیب ناشی از آن شدیدتر می‌شود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

شارژبوک

چگونه آپارتمان خود را مدرن مدیریت کنیم؟

روش های سنتی مدیریت آپارتمان  با رشد جمعیت و افزایش تعداد واحدهای آپارتمان ها دیگر پاسخ گوی مشکلات نیست و مدیران ساختمان را با چالش های زیادی مواجه کرده است

شارژبوک اولین سامانه مدیریت آنلاین ساختمان است که از سال 1397 بر روی این مشکلات و راه حل های رفع نیازهای مدیریت ساختمان از روش های مدرن مطالعه می کند. این سایت امکان مدیریت ساختمان را برای خود شخص مدیر و ساکنان از طریق وبسایت شارژبوک و اپلیکیشن های اندروید و ios فراهم کرده است.

مزایای شارژبوک چیست ؟

1.اطلاع رسانی لحظه ای :

یکی از بزرگترین درگیری های مدیران ساختمان ها تماس با ساکنین برای اعلام بدهی های آنها می باشد، در شارژبوک ساکنین در هر لحظه بدون تماس با مدیر ساختمان می توانند بدهی خود را مشاهده کرده و شارژ خود را پرداخت کنند . مدیران نیز می توانند از پنل پیامکی رایگان که از داخل سایت و اپلیکیشن شارژبوک قابل دسترسی می باشد، اس ام اس یادآوری و اطلاع رسانی برای ساکنین ارسال کنند.

2.پرداخت شارژ آنلاین :

طبق عرف جامعه و فرهنگ کنونی آپارتمان نشینی ، حتی پرداخت شارژ ساختمان نیز زمان بر می باشد .

ساکنین در مرحله اول باید با مدیر ساختمان تماس بگیرند و بدهی خود را سوال کنند ، سپس مبلغ را به صورت نقد یا کارت به کارت به حساب مدیر ساختمان واریز کنند ، قبض بانک را به دست مدیر می رسانند و رسید پرداخت شارژ را از مدیر دریافت می کنند.

در پرداخت به روش شارژبوک پس از مشاهده بدهی خود بر روی دکمه پرداخت کلیک کرده ، مشخصات کارت خود را وارد و پرداخت را انجام می دهند. رسید پرداخت و دریافت به  صورت خودکار برای مدیر و ساکن ارسال می شود. شارژبوک یک درگاه پرداخت اختصاصی متصل به حساب مدیر ساختمان در اختیار ساکنین قرار می دهد. لازم به ذکر است وجه پرداختی شارژ ساکنین بدون کارمزد و واسطه، مستقیما به حساب صندوق ساختمان واریز می شود

3.حسابداری هزینه و شفاف سازی :

مدیر ساختمان هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت می تواند هزینه هایی که انجام می دهد را ثبت کند و عکس فاکتور را پیوست کند ، دیگر نیازی به نوشتن هزینه ها در دفاتر و فایل اکسل نیست .

ساکنین هم می توانند گردش صندوق و ریزهزینه ها را مشاهده کرده و از عملکرد مدیر آپارتمان خود اطمینان خاطر حاصل کنند.

  1. تقسیم هزینه های فوق العاده :

بعضی از ساختمان ها قبض آب را بر اساس تعداد نفرات واحد ها تقسیم می کنند و بعضی دیگر قبض گاز را بر اساس متراژ واحدها . تصور کنید در ساختمانی که بالای 20 واحد است چقدر این کار برای مدیر زمان بر  است. در اپلیکیشن شارژبوک این کارها در کسری از ثانیه بدون خطا انجام می شود.

کافیست مدیر ساختمان فقط برای یک بار در قسمت واحد های من در اپلیکیشن و یا در قسمت واحدهای ساختمان در سایت شارژبوک متراژ واحد ها و یا تعداد نفرات را معرفی کرده و هر بار فقط با وارد کردن مبلغ و نحوه تقسیم، بدهی را بین واحد ها تقسیم کند

  1. رأی گیری :

بعضی از تصمیمات نیازمند رأی اکثریت ساکنین ساختمان می باشد . هماهنگی جلسه ساختمان بسیار سخت است و خیلی از ساکنین در آن شرکت نمی کنند. در شارژبوک برای اینگونه تصمیم گیری ها می توانید یک رأی گیری برگزار کنید و نتیجه آن را مشاهده کنید .دیگر پس از آن کسی از مدیر ساختمان گلایه نمی کند.

  1. اطلاع رسانی :

خیلی از مدیریان ساختمان اطلاعیه ای درآسانسور یا تابلو اعلانات ساختمان می چسبانند . این کار هم ظاهر ساختمان را برای مهمانان خدشه دار می کند و هم اینکه ساکنان طبقه اول از آسانسور استفاده نمی کنندو ممکن است این اعلانات را نبینند و یا در سفر طولانی مدت باشند . در شارژ بک اعلامیه ها با نوتیفیکیشن به ساکنین اطلاع رسانی می شود .

امنیت شارژبوک چگونه است ؟

شارژبوک برخلاف سایت های دیگر ، اطلاعات ساختمان ها را در سرور اختصاصی ذخیره می کند که به صورت 24 ساعته محافظت می شود و روزی 2 بار بک آپ گرفته می شود.

مهم ترین برتری شارژبوک این است که برای ساختمان یک درگاه پرداخت اختصاصی ایجاد می کند که باعث می شود شارژ پرداختی واحدها مستقیما وارد حساب مدیر ساختمان شده و هیچ گونه کارمزدی اخذ نمی شود.

چگونه از شارژبوک استفاده می کنیم

کافیست مدیر ساختمان از سایت شارژبوک و سایت هایی که لینک دانلود اپلیکیشن را دارند ، اپلیکیشن را دانلود کرده و ساختمان جدید ایجاد کند.سپس شماره تلفن واحدهای ساختمان و مشخصات آنها را وارد کند، ساکنین ساختمان نیز پس از ورود به اپلیکیشن ، می توانند بدون انجام هیچ عملیاتی مشخصات واحد خود را ببینند ، شارژ خود را پرداخت کنند و در نظرسنجی ها و اخبار ساختمان مشارکت کنند. هیچ الزامی برای نصب کلیه واحد ها نمی باشد.

پشتیبانی شارژبوک چگونه است؟

تیم پشتیبانی شارژبوک روزانه پاسخگوی سوالات کاربرها می باشد و آمادگی کامل برای راهنمایی و آموزش استفاده از اپلیکیشن و سامانه را دارد. کلیپ های آموزشی در وبسایت شارژبوک نیز قابل مشاهده می باشد.

 

www.sharjbook.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

خرید و فروش دلار

صرافی سوئیفت



ارسال حواله از ایران به ترکیه و بلعکس
رسال حواله از ایران به استرالیا و بلعکس
رسال حواله از ایران به کانادا و بلعکس
دارای مجوز وسترن یونیون
رسال حواله از ایران به آمریکا و اروپا

نرخ های ارز در جدول به روز بوده و برای ارسال حواله قابل عمل است فقط در شرایطی که نوسان نرخ ارز شدید باشد، سایت بصورت 📞 در خواهد آمد در این شرایط برای دریافت و تایید نرخ معامله می توانید با دفتر شرکت در ایران و یا در ترکیه تماس حاصل فرمایید.

شرکت مجهز به دستگاه کارت خوان متصل به شبکه بانکی شتاب در ایران بوده وشما می توانید با استفاده از کارت های بانکی ایران در استانبول از ما ارز دریافت نمایید

جهت دریافت نرخ ویژه تجاری برای انتقال مبالغ بالاتر از یکصد میلیون تومان، مستقیم با مدیریت صرافی تماس حاصل نمایید

🔷تلگرام

https://t.me/swiftxe

‏ ‏🌐 وبسایت

http://sarafiswift.com/

 

🔶اینستاگرام

‏   instagram.com/sarafi.swift

کلمات کلیدی : دلاریورولیر –دلار استانبول-دلار استرالیا –حواله یورو-دلار کانادا- یوان چین-لیر ترکیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

تاریخ وساعت در سایت زمان ها

دنیای امروز با دیروز کاملا متفاوته و به نحوی ساده تر شده؛ کوچک­ترین تا بزرگ­ترین مسائل تغییر کرده.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که تاریخ و روز از دستتون در رفته باشه و بخایید بدونید امروز چندمه یا به دنبال یک مناسبت به تاریخ شمسی، قمری با حتی میلادی بگردید، اما به تقویم روز دسترسی نداشته باشین.

این اتفاق چند روز قبل برای من رخ داد و نمیدونستم امروز چندمه  حتی نرم افزار تقویم ایرانی هم از تلفن همراهم پاک شده بود.

اما خوشبختانه به اینترنت دسترسی داشتم و خیلی راحت در گوگل، کلمه تاریخ امروز رو جست و جو کردم تا از تقویم­ آنلاین استفاده کنم و یکی از اولین سایت هایی که اومد رو باز کردم: سایت زمانها

این سایت واقعا جامع هست و علاوه بر اینکه میفهمی امروز چندمه  کار باهاش هم راحته و من تونستم تاریخ امروز مورد نظرم رو به راحتی پیدا کنم و مناسبت­های امروز و هر روزی رو ببینم. راستش رو بخواین هفته آینده تولد دخترم هستم و می­خواستم مطمئن شم که رحلت یا شهادتی براساس تقویم قمری نباشه تا مهمون­ها رو دعوت کنم.

در این سایت حتی تونستم به راحتی به اوقات شرعی و طلوع و غروب آفتاب دسترسی پیدا کنم.

امروز هم این سایت دوباره مشکلم رو حل کرد. امیدوارم خدا هیچ­کس رو از عزیزانش دور نکنه، بعد از چند سال می­خوام برم و پسرم رو ببینم، آخه خارج از کشور هست. به خاطر همین امروز رفتم که پاسپورت بگیرم. وقتی خواستم فرم رو پر کنم، دوباره به مشکلات تاریخی بر­خوردم و رفتم به سایت زمان ها و از تقویم فارسی استفاده کردم و خیلی راحت تاریخ امروز و تاریخ های مورد نظر رو نوشتم و تاریخ تولدم رو از تقویم شمسی به میلادی تبدیل کردم و با تقویم میلادی موجود در این سایت می­تونم برای رفتنم برنامه ­ریزی کنم.

تازه این سایت هر روز یک ویدئو جالب نشون می­ده که وقتم رو پر می­کنه و سرگرم می­شم .

یه نکته دیگه هم بگم: zamanha.com  حتی زمان تحویل سال به وقت ایران رو هم نشون می­ده و میتونین ببینین دقیقا چند ساعت تا لحظه تحویل سال باقی مونده از تاریخ امروز.

به هر حال از وقتی با این سایت آشنا شدم، تمام مشکلاتم حل شده و دیگه هیچ مشکلی از بابت تاریخ تو زندگیم ندارم.

zamanha مرسی که هستی. I love you

 

کلمات کلیدی: تاریخ امروز, تقویم, تقویم روز, تقویم فارسی, تقویم میلادی, تاریخ روز, تاریخ شمسی, تاریخ ایرانی, تاریخ, ساعت, تقویم شمسی, تقویم شمسی به میلادی, زمان ها, زمانها, zamanha ,zamanha.com مناسبت های امروز, تقویم آنلاین, تقویم شمسی, تقویم ایرانی, تبدیل تقویم شمسی به میلادی , میلادی, تاریخ قمری, تبدیل تاریخ, اوقات شرعی, اوقات, طلوع آفتاب, تحویل سال, زمان تحویل سال, تحویل سال به وقت ایران, امروز چندمه  , تماس با ما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

خواص سرکه سیب بر تنظیم قند خون بدن

خواص سرکه سیب

 

سرکه سیب یکی از انواع سرکه هاست با اسم انگلیسی apple cider vinegar کاربردهای فراوانی دارد که شاید با شنیدن آن تعجب کنید؛ اما واقعیت این است که سرکه سیب خواص فوق‌العاده‌ای را به عنوان یک ماده غذایی، زیبا کننده پوست و مو، ضدعفونی‌کننده و ... دارد که می‌توانیم با استفاده از آن بسیاری از نیازهای روزانه خود را برطرف کنیم.

 

خواص سرکه سیب برای سلامت بدن

 

  1. تنظیم قند خون بدن

سرکه سیب با تنظیم هورمون انسولین در بدن باعث جلوگیری از دیابت نوع 2 می‌شود و آن را به تأخیر می‌اندازد. ازآنجایی‌که دیابت و قند خون بالا یک بیماری شایع در ایران و دنیا است و خیلی از ما از این بیماری رنج می‌بریم بهتر است در رژیم غذایی خود مقداری سرکه سیب را بگنجانیم.

 

  1. ماده شستشوی پوست صورت

سرکه سیب یک پاک‌کننده خوب برای سلول‌های مرده و چربی روی پوست است. روزانه یک پیمانه سرکه سیب را با 2 پیمانه آب در ظرفی ریخته و با استفاده از پنبه پوست خود را تمیز نمایید.

 

  1. دردهای عضلانی

اسید استیک موجود در سرکه سیب یک مسکن قوی برای دردهای عضلانی است. اگر ورزش می‌کنید و ورزشکار هستید یکی از ماده‌های مؤثر تسکین درد عضلات شما سرکه سیب است.

 

  1. سم‌زدایی بدن

1 تا 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب باعث سم‌زدایی بدن و بهبود گردش خون در غدد لنفاوی می‌شود و به افزایش ایمنی بدن کمک می‌کند.

 

  1. کاهش کلسترول مضر بدن

بر اساس تحقیقات انجام‌شده مصرف روزانه 15 تا 20 میلی‌گرم سرکه سیب باعث کاهش کلسترول بد بدن می‌شود. درصورتی‌که از چربی وکلسترول بالا رنج می‌برید به شما توصیه می‌کنیم روزانه مقداری سرکه سیب مصرف کنید.

 

  1. بهبود سلولیت

سرکه سیب با شکست ساختار چربی‌های بدن تأثیر خوبی در بهبود سلولیت بدن دارد.

 

  1. درمان تاول

خاصیت ضدعفونی‌کننده سرکه سیب با میکرب‌های تاول مبازره کرده و باعث کاهش التهاب و بهبود تاول می‌شود.

 

  1. بهبود حالت تهوع، استفراغ و بیرون‌روی و دل درد

مقداری سرکه سیب و عسل را در آب جوش با هم ترکیب کرده و میل نمایید این کار باعث کاهش حالت تهوع و استفراغ و بیرون‌روی می‌گردد.

 

  1. عفونت مجاری ادرار

اگر مشکل عفونت مجاری ادرار دارید مقداری سرکه سیب را در آب وان حمام ریخته و در وان خود را شستشو دهید. خاصیت ضدعفونی‌کننده سرکه باعث کاهش میکرب‌های ناحیه مجاری ادراری می‌شود.

 

  1. برفک نوزاد

 

در هنگامی‌که نوزاد شما برفک دارد نوک سینه خود را با آب و سرکه شستشو دهید تا به تمیزی ناحیه سینه کمک نماید.

 

  1. بهبود عملکرد کیسه صفرا

مقداری سرکه سیب را در آبمیوه طبیعی ریخته و قبل از غذا بنوشید تا باعث بهبود عملکرد کیسه صفرا شما شود.

 

  1. بهبود خارش پوست

درصورتی‌که پوست شما بر اثر گزیدگی حشرات و یا حساسیت خارش دارد کافی است مقداری سرکه سیب را با پنبه بر روی پوست خود بمالید تا سرکه سیب خارش پوست شما را کاهش دهد.

 

  1. بهبود گلودرد

گلودرد ناشی از حساسیت یا سرماخوردگی را می‌توانید با قرقره سرکه سیب در آب گرم کاهش دهید. این کار محیط دهان را اسیدی کرده و ضدعفونی‌کننده طبیعی و مفیدی است.

 

  1. شستشوی سینوس‌ها و کاهش گرفتگی بینی و سینوزیت

محلول آب گرم و سرکه سیب را در سینوس‌های خود وارد کنید و آنجا را پاک و تمیز کنید. سرکه سیب از رشد میکرب‌ها و باکتری‌های سینوس‌ها جلوگیری کرده و باعث رفع گرفتگی بینی می‌شود.

  1. درمان سکسکه

به گفته برخی منابع یکی از موارد درمانی سرکه سیب جلوگیری از سکسکه است. سرکه سیب باعث تحریک اعصاب گلو شده و راه انتقال پیام سکسکه را مختل می‌کند.

 

منبع: مجله اینترنتی بیست ستون

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

طراحی و اجرا کف پوش آلومینیومی سنگین

پادری آلومینیومی سنگین گروه ۵۰۰

پادری آلومینیومی سنگین گروه ۵۰۰

پادری آلومینیومی سنگین

پادری آلومینیومی سنگین از لحاظ ظاهری کاملا مشابه گروه ۳۰۰ می باشد.

اما اگر پروفیال های آلومینیومی این دو گروه را کنار یک دیگر قرار دهید و از ناحیه برش آن ها را تماشا کنید، متوجه افزایش ۴۰ درصدی ضخامت آلومینیوم در گروه ۵۰۰ می شوید.

این مدل را میتوان تقویت شده پادری آلومینیومی گروه ۳۰۰ دانست که از ماندگاری بالایی در ورودی های بسیار پر تردد مانند فرودگاه ها برخوردار است. پادری گروه ۵۰۰ در بین مشتریان درمت به پادری ۲ سانتی سنگین معروفند!!!

پادری آلومینیومی سنگین گروه ۵۰۰

طراحی و اجرا

کف پوش آلومینیومی سنگین نیز مانند گروه ۳۰۰ بهتر است به صورت تو کار اجرا شود ولی برای اجرای به صورت رو کار نیز هیچ مانعی وجود ندارد.

این گروه کف پوش به علت وزن بالای آلومینیوم که شاسی اصلی نگهدارنده پادری را تشکیل میدهد، بهتر است در ورودی های بسیار پر تردد از جمله فرودگاه ها، مجتمع های تجاری، شعب مرکزی بانک ها و… اجرا شوند.

طراحی و رنگ بندی این گروه  متشکل از سه رنگ اصلی در رویه ی pvc و هفت رنگ مختلف در موکت می باشد.

نظافت

به دلیل نحوه اتصال پروفیل های پادری آلومینیومی دوسانتی خاک و ذرات جدا شده از کفش به زیر پادری نفوذ نمی کند و برای نظافت آن نیاز به جابجایی پادری نیست. کافیست با استفاده از جارو برقی ذرات به دام افتاده را تمیز کنید.

شت و شو با آب نیز بلا مانع است. ( اتصال بین پروفیل های تمام محصولات درمت توسط مغزی های pvc  صورت میگیرد که مانع عبور گرد و خاک به زیر پادری میشوند.)

مشخصات فنی

عنوان توضیحات
گروه ۵۰۰
جنس زیره آلومینیوم ۶۰۶۰ درجه یک آنودایز شده ،
جنس رویه PVC درجه یک یا موکت ۱۰۰% پلی پروپیلن
نحوه اتصال مغزی PVC درجه یک
میزان تردد خیلی زیاد
ارتفاع ۲ سانتی متر

نبشی پله آلومینیومی LED دار کد L1

ترمز پله (نبشی) آلومینیومی LED دار کد L1

همان طور که از اسم این محصول ( ترمز پله led دار) مشخص است، در قسمت جلویی آن نوار LED به کار رفته است.

شاسی نبشی ترمز پله LED دار آلومینیوم درجه یک آنودایز شده است.

این نوع ترمز پله علاوه بر این که به پله های شما ایمنی میبخشد، با تابش نور LED چهره راه پله را زیبا میکند.

مخصوص فضا هایی مانند سینما، سالن های آمفی تئاتر و مکان هایی که میخواهند مسیر تردد را در تاریکی مشخص کنند.

زاویه ی تابش آن بنا به سفارش مشتری میتوان ۰ درجه ( تابش به صورت مستقیم) یا ۴۵ درجه (رو به بالا) نسبت به سطح افق باشد.

همچنین نور LED توسط کاور نیمه شفاف از جنس PVC فیلتر میشود به طوری که برای بیننده مطلوب باشد.

این سرعت گیر پله شباهت بسیار زیادی به محصول مشابه خود یعنی ترمز پله آلومینیومی LED کد L1 دارد.

نحوه اتصال

بهترین روش اتصال برای این گونه محصولات سرعت گیر و ترمز پله پله، چسب است که با توجه به میزان تردد محل مورد نظر نوع چسب آن متفاوت است.

روش هایی مانند پیچ و مهره به دلیل مشکلاتی فنی از جمله ترک خوردن سنگ پله به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود.

نظافت

برای نظافت نبشی یا ترمز پله LED دار کافیست با استفاده از دستمال نم داری سطح آن را تمیز کنید.

به دلیل آنودایز پروفیل های آلومینیومی دُرمت، سطح آن ها در مجاورت هوا به هیچ عنوان سیاه نمیشود.

رنگ بندی

  • نبشی پله آلومینیومی LED دار کد L1
  • نبشی پله آلومینیومی LED دار کد L1
  • نبشی پله آلومینیومی LED دار کد L1
  • نبشی پله آلومینیومی LED دار کد L1
  • نبشی پله آلومینیومی LED دار کد L1
  • نبشی پله آلومینیومی LED دار کد L1

مشخصات فنی

عنوان توضیحات
جنس آلومینیوم آنودایز شده
متعلقات کاور پی وی سی و ال ای دی ۱۲ ولت
عرض ۸ سانتی متر
طول تا ۶ متر

محافظ ستون

محافظ ستون
محافظ و ضربه گیر ستون زیر مجموعه ی تجهیزات ایمنی پارکینگ بحساب می اید.
گاهی بی احتیاطی رانندگان در فضای پارکینگ ممکن است منجر به حوادث و خسارات مختلفی شود.
اما این تجهیزات از جمله محافظ های ستون کمک میکندتا هرگونه صدمه ی وارده به خودرو , اشخاص و یا حتی فضای داخلی پارکینگ به حداقل ممکن برسد.
ضربه گبر و محافظ ستون شرکت درمت تماما از جنس لاستیک درجه یک میباشد.
این محصول دارای مقاومت خمشی و سایشی فوق العاده بوده که تغییرات جوی هیچ اثری روی ان نخواهد داشت.
ابزار محافظ ستون پارکینگ شرکت درمت به سبب داشتن کپسول های هوایی , حالت ارتجاعی بسار بالایی دارد که این امر خسارات ناشی از برخورد خودرو را به حداقل میرساند.
سمت رویه ی این محصول از نوار شب رنگ راه راه پوشیده شده است.
که در مواقع تاریکی راهنمای بسیار خوب و مناسبی برای راننده می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

ترفندها اختصاصی روباه گرام

آموزش ترفند
سایت روباه گرام با هدف آموزش ترفند شکل گرفت ؛تعریف و معنی ترفند یا فن : فَن یا ترفند واژه‌ای فارسی به معنی راه و روش و شگرد و مهارت‌های انجام کاری است؛راه و روشی که کارها را آسانتر میکند.

ایده تاسیس سایت روباه گرام از آنجا شکل گرفت که افرادی فرصت طلب در فضای مجازی برای کارهایی که در اینترنت انجام میدهند و خدمات خود هزینه های زیادی از کاربران دریافت میکنند.ما میخواهیم این هزینه ها را با آموزش ترفند خدمات کاهش دهیم.

به عنوان مثال سایت های زیادی با آگاهی از افزایش محبوبیت اینستاگرام با نرم افزارهایی شروع به ساخت ممبر فیک و دریافت هزینه های زیاد به اکانت کاربر های اینستاگرام و تلگرام نمودند.اینجا “روباه گرام” سایتی هست که همان خدمات را بهتر و رایگان و یا با هزینه کمی برای شما انجام میدهد!

دامنه خدمات ما محدود به اینستاگرام یا تلگرام و…نیست ،با بازدید کوتاهی از سایت به برنامه های که در اینترنت با هزینه های زیادی به فروش میرسند برخورد میکنید که حدود90%منجر به کاهش خدمات میشود.

خدمات همچون آموزش ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و ممبر گیر تلگرام و سایر پیام رسانها،آموزش بهبود رنک سایت با قیمت مناسب،آموزش و ترفند تماس با شماره مجازی و ناشناس،و دهها آموزشما و ترفند بصورت رایگان و یا با هزینه بسیار اندک!

روباه گرام را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

فیسبوک توئتر  گوگل پلاس لینکداین پینترست

همچنین آموزش افزایش توان مقابله با هک مقابله با شیوه های جدید هک،مقابله با فیشینگ و آشنایی با ترفند هک با استفاده از مهندسی اجتماعی.ترفندهای مختلف و حفظ حریم خصوصی افراد از اولویت های وبسایت میباشد.

چرا جیمیل من هک شده ؟؟؟

ویدیوی زنگ زدن به همه با شماره آمریکا تماشا کنید از اینجا ترفندها را میتوانید از صفحه ترفندها مشاهده نمایید.برخی از ترفند ها رایگان میباشد.و کلیه ترفندها اختصاصی روباه گرام میباشد.

قوانین وبسایت:
این تارنما در سایت ساماندهی به ثبت رسیده است.و میتوانید از صفحه مجوزها و اعتبار سایت آن را مشاهده نمایید.واز اعتبار و امنیت سایت اطمینان خاطر داشته باشید.

قوانین سایت روباه گرام:

1-این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.و هرگونه سوء استفاده احتمالی از برنامه‌ها و ترفندها بر عهده کاربر میباشد.و وبسایت روباه گرام مسولیتی را نمی پذیرد.

2-برخی از برنامه‌ها اندرویدی و ترفندها نیازمند ترکیبی از برنامه ها و خدمات از وبسایتها دیگر میباشد.و ممکن است سایت دیگر خدمات خود را ارائه نکرده و یا تغییر دهد.که ممکن است اختلالی در کارکرد صحیح برخی برنامه ها تاثیر بگزارد.برای رفع مشکل از طریق صفحه رسیدگی به شکایات آنرا با ما در میان بگزارید که نسبت به رفع آن اقدام گردد.

3-ما کمترین هزینه را از شما به خاطر استفاده از برخی برنامه ها و خدمات از شما دریافت میکنیم.وسعی مینمآییم که کیفیت خدمات را افزایش دهیم و در صورت نیاز آنرا بهبود داده و خدمات را گسترش دهیم.

4-ما هیچ نوع کپی برداری از خدمات اموزشها و ترفندهای دیگر سایتها نمیکنیم.و همانگونه نیز انتظار داریم که از ما کپی برداری نیز انجام نگیرد.

سایت روباه گرام
روباه گرام ترفندها ی روباه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

فالوورهای جذب شده توسط سیستم اینستاگرام من واقعی هستند

خرید فالوور اینستاگرام

 

اینستاگرام، یکی از برنامه های مهم و کاربردی است که در موبایلهای ما ایرانی ها، جایگاه ویژه ای دارد. بسیاری از اشخاص، از فضای اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می کنند؛ مثلا خدمات یا محصولات خاصی را می فروشند یا برای دیگر کسب و کارها تبلیغ می کنند. کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، لازم است که تعداد فالوورهای زیادی داشته باشند. وجود دنبال کنندگان و طرفداران زیاد، به این معنی است که افراد به آن کسب و کار علاقه دارند و به احتمال زیاد، قصد خرید از آن کسب و کار را دارند.

اگر شما هم کسب و کاری در اینستاگرام دارید و می خواهید که افراد بیشتری شما را دنبال کنند، باید بازاریابی کنید و فعالیتهای خاصی را به قصد جذب مشتری انجام دهید. این موضوع را به یاد داشته باشید که با راه اندازی یک پیج در اینستاگرام، شما به سود خوبی نخواهدی رسید و باید فالوور جذب کنید.

 

چرا باید اقدام به جذب فالوور دراینستاگرام کنید؟

زیرا اعتبار پیج شما به تعداد فالوورهای واقعی شما بستگی دارد. اهمیت تعداد فالوور در اینستاگرام به حدی زیادی است که افراد، به محض ورود به صفحه شما، ابتدا تعداد فالوورهای شما را می بینند.

 

بهترین راه برای افزیش فالوور در اینستاگرام چیست؟

 

بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور است. خرید فالوور به شما کمک می کند که سریعتر فالوور جذب کنید. روشهای زیادی برای خرید فالوور وجود دارد و شما می توانید از این روشها برای افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.

البته در کنار خرید فالوور اینستاگرام ، شما باید محتوای مفید و اثرگذاری هم داشته باشید تا فالوورهای جدید در صفحه شما بمانند، کسب و کارتان رشد کند و تعداد فالوورهای اینستاگرامتان زیاد شود.

 

انواع روشهای خرید فالوور اینستاگرام

 

برای اینکه تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید و با این کار به فروش و سود بیشتری برسید، 4 راه در پیش دارید و می توانید از میان آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید:

  1. شما می توانید از طریق ربات اینستاگرام، تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام سایت خود را افزایش دهید. در این روش، شما مقداری پول پرداخت می کنید و با توجه به هزینه پرداخت شده، تعداد مشخصی فالوور جدید خواهید داشت. ربات اینستتاگرام، یک سیستم تحت وب است که باعث می شود شما در فضای اینستاگرام، بهتر و فعال تر شوید و سریعتر رشد کنید. خرید فالوور از طریق ربات اینستاگرام، مزایای زیادی دارد و بازدهی آن بسیار بالا است.
  2. روش دوم این است که در پیج های بزرگ تبلیغ کنید و مخاطب جذب کنید. برای این کار، شما باید محتوای خود را به شککل عکس یا ویدئو تولید کنید و با یک متن مناسب و جذاب، پست خود را در پیج تبلیغ دهنده قرار دهید. پیج های بزرگ تبلیغاتی، پست شما را به مدت مشخصی در صفحه خود نگه می دارند و بعد از مدتی پاک می کنند. در فضای اینستاگرام، کاربران از پستهای تبلیغاتی استقبال چندانی نمی کنن و به همین دلیل است که این مدل تبلیغات، بازده چندانی ندارد و پرهزینه است. اگر بودجه بالایی دارید، می توانید این تبلیغات را انجام دهید؛ اما این نکته را بدانید که این روش، هیچ گونه تضممینی ندارد و ممکن است مخاطب مشتاق و باکیفیت برای شما جذب نکند.
  3. روش بعدی که با استفاده از آن می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید، خرید فالوور از طریق برنامه های موبایلی است. استفاده از برنامه های اندرویدی برای افزایش فالوور، روشی کم بازده است. بعضی از این برنامه ها، با شعارهای پوچ نظیر «خرید ارزان فالوور» شما را فریب می دهند و عملا هزینه شما را از بین می برند. در این روش، تعداد بسیا زیادی از فالوورهای جذب شده، بعد از مدتی صفحه شما را آنفالو می کنند و هیچ گونه فعالیت موثری در پیج شما انجام نمی دهند.
  4. شما می توانید با سفارش تبلیغات به اینفلوئنسرها، فالوور جذب کنید. اینفلوئنسرها، افرادی هستند که در فضای اینستاگرام، شهرت زیادی دارند و تعداد فالوورهای آنها بالا است. تبلیغات با اینفلوئنسرها برای کسانی مناسب است که برند شناخته شده ای دارند. این روش برای کسب و کارهای نوپا، بازدهی متوسطی دارد؛ به علاوه، هزینه تبلیغ به کمک اینفلوئنسرهای اینستاگرام بالا است.

 

بهترین روش برای خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

 

خرید فالوور از طریق ربات های اینستاگرام، بهترین روش برای افزایش فالوور ایستاگرام است. در این روش، شما تعداد مشخصی فالوور خریداری می کنید و ربات به همان تعداد، فالوور واقعی برای شما جذب می کند. افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام، مزایای زیر را دارد:

  • خرید فالوور از طریق ربات اینستاگرام، روشی قابل اندازه گیری است و شما می توانید ابتدا سیستم را تست کرده و سپس اقدام به خرید فالوور کنید.
  • خرید فالوور از طریق ربات، از دیگر روشها بسیار اقتصادی تر است. شما می توانید با هزینه کم، اقدام به خرید فالوور کنید و تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.
  • فالوورهای جذب شده از طریق ربات اینستاگرام، واقعی هستند و افراد غیر واقعی و فیک، دنبال کننده شما نخواهند شد.
  • شما می توانید منبع جذب فالوورها را نیز خودتان مشخص کنید تا فالوورهای شما از همان پیج ها جذب شوند. با این کار، شما می توانید افرادی را به خود جذب کنید که به موضوع کاری شما علاقه مند هستند. با این کار، فروش محصولات و برقراری ارتباط با افراد راحت تر انجام می شود.
  • شما می توانید از طریق پنل ربات، روند افزایش فالوورهای خود را مشاهده کنید.
  • با کمک ربات اینستاگرام، شما می توانید با فالوورهای خود در ارتباط باشید، مثلا پستهای آنها را لایک کنید یا برای آنها، دایرکت بفرستید.
  • به کمک ربات اینستاگرام، شما می توانید مطالب و پستهای خود را تنظیم کنید تا در زمان مشخصی از روز پست شما را منتشر کند. انتشار منظم مطالب، از دلائل مهم موفقیت در جذب فالوور است.

 

معرفی یک ربات برای خرید فالوور اینستاگرام

 

شما با استفاده از ربات «اینستاگرام من» می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. اینستاگرام من، بهترین سیستم برای افزایش تعداد فالوورهای شما است.

مشاهده وب سایت اینستاگرام من

در اینستاگرام من، شما با توجه به نیاز خود می توانید بسته فالوورهای تضمینی ایرانی، بین المللی یا عرب را انتخاب کنید. با خرید این بسته ها، فالوورهای واقعی شما زیاد می شوند و به تعداد لایکها و کامنتهای شما نیز اضافه خواهد شد. اگر می خواهید با شرایط و بسته های شگفت انگیز اینستاگرام من بیشتر آشنا شوید، به این صفحه بروید.

خرید فالوورهای اینستاگرام به صورت صد در صد تضمینی

 

این فالوورها، 100درصد واقعی و تضمینی هستند. روند افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام شما به محض خرید بسته آغاز می شود و طبق زمان بندی، تعداد فالوورها زیاد خواهد شد؛ در واقع تعداد فالوورها، به تدریج زیاد می شود؛ زیرا اگر یک مرتبه و ناگهانی تعداد فالوورهای زیاد شود، ممکن است پیج شما بلاک شود و زحمات شما بر باد رود.

با استفاده از سیستم اینستاگرام من، تعداد لایکها و کامنتهای شما بیشتر می شود. اگر نیاز به تعداد زیادی لایک دارید، می توانید از خدمات خرید لایک اینستاگرام من بهره مند شوید.

خرید لایک در اینستاگرام من

 

چرا به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از ربات اینستاگرام من، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید؟

  • فالوورهای جذب شده توسط سیستم اینستاگرام من واقعی هستند و فعالیتهای موثری در صفحه شما انجام می دهند؛ مثلا پستهای شما را لایک می کنند یا برای شما کامنت می گذارند.
  • زیرا اینستاگرام من تاکنون مشتریان زیادی داشته است که همگی آنها از افزایش فالوورهای خود راضی بوده اند.
  • کیفیت انجام کار توسط سیستم اینستاگرام من بسیار عالی است. به جرات می توانیم بگوییم که اینستاگرام من از تمام رقیبان خود برتر است و از آنها پیشی گرفته است.
  • ربات اینستاگرام من، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. هم چنین انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دیگر سایتهای معتبر، این ربات را تایید کرده اند.
  • امنیت اینستاگرام من بسیار بالا است و با کمک این ربات، شما می توانید در اینستاگرام، با خیال راحت رشد کنید.
  • با کمک خرید فالوور اینستاگرام، کسب و کار شما رونق زیادی می گیرد و میزان فروش شما نیز بالاتر می رود.
  • شما از طریق اینستاگرام من، با پرداخت هزینه های کم، صاحب تعداد زیادی فالوور و دنبال کننده خواهید شد.
  • اینستاگرام من برای افزایش تعداد فالوورهای شما، به رمز عبور پیج شما نیازی ندارد.
  • شما با خرید بسته های اینستاگرام من، از پشتیبانی 24 ساعته ما بهره مند خواهید شد.

 

به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم که هرچه سریعتر بسته افزایش فالوورهای اینستاگرام من را خریداری کنید و به صفحه اینستاگرام خود، جان بدهید و از حضور دنبال کنندگان زیاد، لذت ببرید. افزایش اعتبار و سود بیشتر، نتیجه خرید فالوور اینستاگرام است. اکنون وقت آن رسیده که از رقیبان خود جلو بزنید و تعداد زیادی مشتری را به سمت خود جذب کنید. با اینستاگرام من، خیلی سریع می توانید به سود و فروش بالا دست پیدا کنید.

افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را به اینستاگرام من بسپارید و با خیال راحت، پول درآورید. اینستاگرام من، جدیدترین و بهترین راه برای افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام است.

همین حالا اقدام به خرید فالوورهای اینستاگرام من کنید و از حضور در اینستاگرام لذت ببرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

سایت ایمن گستر آریا

سرور استوک

هفت دلیل برای خرید سرور‌های دست دوم

خرید سخت‌افزار مخصوص به سرور یا به صورت کلی تهیه سرور‌های ساخته شده توسط شرکت‌های بزرگی مثل HPE یا Dell EMC می‌تواند هزینه بسیار زیادی را به شرکت یا اشخاص مختلف وارد کند. افزایش هزینه برای تولید سخت‌افزار‌های مخصوص مثل پردازنده مرکزی، ارائه تکنولوژی‌های مدرن با قیمت زیاد و ... همه می‌توانند باعث شوند که در نهایت خریدار‌هایی با بودجه محدود به سراغ خرید سرور‌های دست دوم بروند. سرور‌هایی که مدتی استفاده شده و حالا به دلایلی با قیمت بسیار مناسب‌تر از سخت‌افزار جدید به فروش می‌رسند. در این مقاله به هفت دلیل برای خرید سرور‌های دست دوم می‌پردازیم.

 

عملکرد

سرور‌های دست دوم می‌توانند کاملا مانند یک سرور نو عملکرد داشته باشند. بسته به نوع پردازنده، حافظه و درایو حتی این سرعت در برخی مواقع می‌تواند از نمونه نو بهتر کار کند. بسیاری از سازمان‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند هر سه سال یک بار کل رک‌های خود در پی توافق با سازمان تامین کننده سخت‌افزاری عوض خواهند کرد. البته این تغییر سرور در رک به خاطر این نیست که سخت‌افزار اشاره شده قدرت خود را از دست داده و یا خراب شده است. بسیاری از این سرور‌ها می‌توانند در پنج الی ده سال آینده با کمترین هزینه به بهترین شکل توسط سازمان‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرند. پس می‌توان گفت که سرور‌های دست دوم اگر از لحاظ فیزیکی و سخت‌افزاری سالم باشند نگرانی خاصی برای خریدار به وجود نخواهند آورد و می‌توانند مانند یک سرور جدید به فعالیت بپردازند.

 

هزینه

همانطور که اشاره شد، هزینه خرید یک سرور جدید می‌تواند بسیار زیاد باشد. بسیاری از موسسات و سازمان‌های نو پا که دارای بودجه محدود در این زمینه هستند نمی‌توانند سرور‌هایی با قدرت مد نظر خود خریداری کنند. بدین ترتیب آنها باید با قدرت کمتر یک سرور جدید به کار بپردازند یا سرور دست دوم با قدرت مورد نیاز را خریداری کنند. سخت‌افزار‌های دست دوم در زمینه سرور این روز‌ها بسیار ارزان قیمت تر از نمونه جدید و نو هستند. بدین ترتیب با خرید آنها ارزش کمتری از میزان هزینه انجام شده در طول زمان، کاهش پیدا خواهد کرد. بسیاری از شرکت‌های قدیمی نیز به خاطر کاهش هزینه‌ها خرید سرور‌های دست دوم را به نو ترجیح می‌دهند.

 

بازگشت سرمایه گذاری

در سیستم کسب و کار امروزی و در نظر گرفتن درآمد به عنوان منبع اصلی بودجه، استفاده بهینه از منابع مالی بسیار مهم است. هر شرکت و یا موسسه سعی می‌کند که بیشترین عملکرد را با در نظر گرفتن بودجه خود به وجود آورد. خرید سرور دست دوم به شرکت شما اجازه می‌دهد تا بودجه باقی مانده برای پیاده سازی طرح‌های راهبردی استفاده شود. سخت‌افزار دست دوم تهیه شده معمولا افت قیمت اولیه خود را تجربه کرده و حتی اگر قصد فروش دوباره آن را داشته باشید ضرر کمتری را محتمل خواهید شد.

 

نگهداری

قطعات مربوط به سرور‌هایی که یک یا دو نسل با نسل فعلی موجود در بازار فاصله دارند، بسیار راحت در بازار پیدا می‌شوند. هر چه مدل سرور دست دوم انتخاب شده محبوب و موفق‌تر باشد، قطعات سخت‌افزاری آن نیز در بازار بیشتر خواهد بود. به خاطر اینکه قطعات سرور‌های دست دوم در بازار به وفور پیدا می‌شوند، بسیاری از سازمان‌های فناوری اطلاعات، قطعات سخت‌افزاری یدکی را برای تعمیر خرابی‌های احتمالی به صورت عمده در انبار‌های خود نگه‌داری می‌کنند یا حداقل برای سخت‌افزار‌های مهم سرور جایگزین موقتی در دسترس دارند. بسیاری از شرکت‌های ثالث نیز می‌توانند نگه‌داری و تعمیر احتمالی سرور‌های دست دوم را بر عهده بگیرند که کار را برای شرکت‌های کوچک آسان خواهد کرد.

 

مقایس‌پذیری

در حالی که سرور‌های دست دوم بسیار راحت‌تر از مدل‌های نو قابل تهیه هستند، یک دیتاسنتر می‌تواند به درخواست برای شبیه‌سازی، برنامه‌های جدید، تست سندباکس و تغییر در فشار کاری را سریع اعمال کند.

 

زمان

برای خرید سخت‌افزار دست دوم اینترپرایز یا سرور به صورت کلی نیاز وقت زیادی نیست. شرکت‌های بزرگی هستند که می‌توانند قطعات دست دوم شرکت‌های بزرگی مثل Dell EMC، IBM، HPE و یا Cisco را در اختیار مشتریان قرار دهند. به همین دلیل نیازی نیست که وقت زیادی را برای پیدا کردن قطعات یا سرور مد نظر خود اتلاف کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq

ارائه اطلاعات دقیق از محصول و زمان ارسال، نوع ارسال و زمان تحویل

کسب و کار خود را به فراتر از مرزها گسترش دهید .

سلام دوستان. اگر در زمینه فروشگاههای اینترنتی فعالید ، اگر یک برنامه نویس ماهر هستید یا طراحی سایت میکنید و
می خواهید به دلار کسب در آمد بکنید و به نحوی میخواهید کسب و کارخود را گسترش دهید ان هم فراتر از مرزهای
کشور . و یا حتی اگر میخواهید خرید و فروش کنید از سایت های بین المللی، از سایت هایی مثل Ebay و .. اما تمامی
این موارد به علت تحریم های ایران برایتان امکان پذیر نیست. به  http://mina-exchange.com مراجعه کنید.

  • ارائه درگاه پرداخت بین المللی (ارائه درگاههای پرداخت بین المللی برای وبسایتهای فروشگاهی و خدماتی)
  • اکانت وریفای شده  Upwork/ Freelancer
  • تسهیل خرید و فروش در Ebay برای ایرانیان داخل کشور(تهیه سفار شات شما از سایت Ebay و ارائه
    خدمات پشتیبانی و ارتباط با خریدار، جهت ارسال و اطمینان از محصول)
  • ارائه کارتهای ویزا و مستر بین المللی با شرایط و خدمات ویژه
  •  پرداختهای ارزی آنلاین(انجام هرگونه پرداخت آنلاین در سراسر دنیا بدون محدودیت)
  •  ارسال حواله ارزی (ارسال حواله به تمامی کشورها، بدون محدودیت و در سریعترین زمان ممکن)
  •  تبادل آنلاین انواع ارزهای الکترونیکی به صورت خودکار
  •  فروشگاه اینترنتی بین المللی Miman Eshop ( محصولات و خدمات خود را از طریق سایت ما به مشتریان
    خارجی بفروشید)

خدمات فوق را در  http://mina-exchange.com دریافت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postcq postcq