با توجه به اینکه ارتباط باعث رونق تجارت می شود و با توجه به تاثیر تکنولوژی در تجارت و رونق بخشیدن به آن، وجود ایده های جدید همیشه باعث هر چه بیشتر رونق در آن را به ارمغان آورده است .
مثلا یکی از مثال های بارز ساخت کشتی در حدود ۲۰۰۰ سال قبل میلاد بوده است . که مرز های جغرافیایی بزرگی تجارت باز شد و همین طور روش های خلاقانه تا به امروز که یکی از محبوب ترین و مهمترین آن تجارت الکترونیک میباشد. که در آن محدودیت زمان ، مکان و نوع پوشش برداشته شده و تجارت شیرینی را برای ما فراهم ساخته و شروع تجارت الکترونیکی به شکل امروزی از سال ۱۹۹۱ آغاز شده و تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی گشته است .
امروزه با وجود رشد و تنوع در تجارت ها محصولات و وجود سایت های اگهی و پیدا کردن خدمات و محصولات کار را کمی دشوار کرده است که برای همین سایت بازار تخصصی نتورک نیز به صورت تخصصی تمرکز خود را روی فناوری های مرتبط با مخابرات و کامپیوتر فعالیت خود را آغاز کرده است . این تغییرات است که باعث پیشرفت و موفقیت در تجارت و کسب و کار هر سایت یا بنگاه تجاری گشته است .
امروزه با وجود رشد و تنوع در تجارت
اگر شما محصولی دارید که میخواهید آن را به فروش برسانید اما شرایط فروش آن را ندارید به وسیله وب سایت بازار تخصصی نتورک میتوانید تمام آگهی های خود را در زمینه مخابرات و شبکه های کامپیوتری از جمله(کلاس های آموزشی شبکه ، اطلاعیه سمینار ، استخدام ، کاریابی و… ) و در زمینه سخت افزار از جمله( آگهی تجهیزات شبکه ، آگهی دوربین مدار بسته ،آگهی فروش کامپیوتر، معرفی محصول، تجهیزات شبکه وایرلس، فروش تجهیزات میکروتیک و…) به معرض دید هزاران بیننده در سطح وب و همچنین در سطح شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، هر آگهی که در سایت تایید میشود بلافاصله بعد از تایید مدیر توسط ربات طراحی شده به کانال ارسال میشود.
اگر شما به دنبال محصولی هستید که در سطح اینترنت به سختی پیدا میشوند مخصوصا در خرید تجهیزات شبکه ، میتوانید از طریق قسمت دسته بندی ها محصول مورد نظر خود را پیدا کنید .
اگر شما محصولی را دارید ولی امکان برای ایجاد بستر برای فروش آن را ندارید مخصوصا فروش تجهیزات شبکه میتوانید از قسمت ارسال آگهی و انتخاب دسته بندی مورد نظر آگهی خود را آپلود کنید. تا در حد اقل زمان آگهی تایید در سایت و کانال به صورت همزمان ارسال شود.
سایت بازار تخصصی نتورک در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزیده بهترین وب سایت نیازمندی تخصصی از دید مردم شد .

بازار تخصصی نتورک
آگهی ویدئویی: یکی از روش های نوین استفاده شده در سایت تبلیغ آگهی ویدویی که از طریق آپارات آپلود شده است به طور خودکار در آگهی پخش میشود.
همچنین این وب سایت مجله خبری خود را که با هدف ارائه خبر های تخصصی مربوط به خبر نتورک ، اخبار مخابرات ، اخبار شبکه و اخبار وایرلس است را ارائه میدهد .
خدمات دیگر این سایت ایجاد شبکه اجتماعی تخصصی که متخصصینی در ان عضو و با ایجاد گروه ها جوابگوی سوالات فنی در حوزه فناوری و اطلاعات ، شبکه ، کامپیوتر ، طراحی وب ، امنیت و ... میباشد
BTNet.ir نگرشی تخصصی به آینده تکنولوژی
هر آگهی چقدر بازدید دریافت میکند ؟

هر آگهی که در سایت تایید میشود علاوه بر بازدید در سایت به در تلگرام به کانال های مرتبط ارسال میگردد.

مدت زمان تایید اگهی ؟

بعد از این که شما مشخصات آگهی خود را وارد کردید در کم تر از ۳۰ دقیقه همکاران ما در صورت مشکل نداشتن در محتوا آگهی را تایید میکنند.

آگهی چند روز در سایت می ماند ؟

هر آگهی بلافاصله انتشار پیدا کردن در سایت به مدت ۱۵ روز در سایت فعال می ماند . و در صورت اتمام زمان برای کاربر ایمیل پایان مدت زمان آگهی ارسال میشود. که میتوان همان لحظه آگهی را تمدید کند .

آیا میتوانم مقاله های آموشی در سایت درج کنم ؟

شما میتوانید از طریق صفحه تماس باما مقاله مورد نظر که میتوانید فیلم هم شامل شود برای ماارسال کنید.

BTNet.ir