معرفی بهترین وی پی ان های رایگان


1- اپلیکیشن VPN – Global #VPN Proxy

اگر نیاز به یک خرید VPN خوب و قدرتمند برای سیستم عامل پر طرفدار IOS یا گوشی های هوشمند آیفون دارید، این نرم افزار می تواند کمک های زیادی به شما بکند. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه از جانب شما وجود ندارد و این فرم افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست. به روز رسانی های این نرم افزار در بازه های زمانی مختلف و به تعداد زیاد وجود دارد که اشکالات نسخه های قبل در آن ها رفع شده است. 


از آنجا که برخی از شبکه های اجتماعی که عمدتا پر طرفدار هم هستند در ایران به طور عادی غیر قابل دسترس هستند، استفاده از این نرم افزار اجتناب ناپذیر است. در سیستم عامل اندروید اپلیکیشن های زیادی برای رفع فیل_ترینگ وجود دارد اما برای سیستم عامل IOS کاربران باید از نرم افزار هایی استفاده کنند که هزینه های نسبتا زیادی برای کاربران دارد . در کنار این روش هایی هزینه بر اپلیکیشن پرطرفدار VPN – Global #VPN Proxy وجود دارد .


2- CyberGhost

یکی از محبوب ترین خرید  VPNهای موبایل که به صورت رایگان ارائه می شود، CyberGhost است. که دلیل محبوبیت آن نداشتن محدودیت در پهنای باند و عدم ذخیره اطلاعات کاربران است. تنها ایراد این VPN داشتن محدویت زمانی است که با استفاده مداوم به مدت 3 ساعت به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد. اما این مشکل هم با اتصال دوباره قابل رفع شدن است.


پس از نصب این نرم‌افزار برای اندروید و IOS شما می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید. و مجددا آن را لغو نصب نموده و دوباره نصب کنید. CyberGhost دارای سرعت دانلود 17 مگابایتی و آپلود 20 مگابایتی است. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های Android, iOS, Windows, macOS, Linux, Kodi, routers ارائه شده است.


3- Windscribe

اگر به دنبال یک خرید VPN با سرعت بالا هستید توصیه می کنیم از Windscribe غافل نشوید. این نرم افزار که دارای سرعت دانلودی معادل با 10 تا 13 مگابایت است، پهنای باندی در حدود 2 گیگابایت نیز در اختیار شما قرار می دهند. این وی پی ان برای شکا یک ایمیل تایید ارسال می کند که اگر به ایمیلتان بروید و آن را تایید کنید این پهنای باند تا 10 گیگابایت هم افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه با دعوت هر کدام از دوستانتان به این نرم افزار و ثبت نام او در این نرم افزار به شما 1 گیگ پهنای باند اضافه نیز هدیه داده می شود.


Windscribe  امنیت و حریم خصوصی شما را به طور جدی حفظ می‌کند. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های IOS , MacOS , Linux و Android ها وجود دارد.


4- SurfEasy

مرورگر Opera صاحب امتیاز یکی از برترین VPN های موبایل، یعنی SurfEasy است. این VPN مناسب کاربرانی است که مصرف پایینی دارند. زمانی که شما این نرم‌افزار را نصب می‌کنید به شما اجازه می‌دهد به طور هم زمان از حداکثر پنج دستگاه محافظت کنید؛ اما، شما محدود به پهنای باند 500 مگابایتی هستید. شما می توانید با دعوت دوستان و خانواده و همکارانتان پهنای باند خود را افزایش دهید و به ازای معرفی هر نفر 100 مگابایت پهنای باند برای شما افزایش یابد.


همه این امکانات خوب و جذاب است؛ اما، این نرم‌افزار در محافظت از حریم شخصی شما چگونه کار می‌کند؟ SurfEasy از «رمزنگاری در سطح بانک» استفاده می‌کند؛ اما، متاسفانه، آنها به درستی در مورد محتوای اصلی و چگونگی کار صحبت نمی‌کنند.


SurfEasy به شما یکی از بهترین سرعتهای اتصال را پیشنهاد می‌دهد، چیزی حدود 58 مگابایت برای دانلود و 22 مگابایت برای آپلود. این نرم‌افزار برای سیستم عاملهای چون  iOS, Android, Windows, macOS, Chome, Opera آماده شده است.


5- Yoga VPN

در گوگل پلی استور، یکی از برترین های وی پی ان برای سیستم عامل اندروید، Yoga VPN است که بدون هیچ محدودیت زملنی برای کاربران قابل دسترسی است. این VPN دارای قابلیت هایی مانند نداشتن محدودیت پهنای باند، سوئیچینگ سرور، حفاظت از نشت DNS است. سرعت دانلود این VPN 22 مگابایت و 13 مگابایت برای آپلود است. Yoga VPN در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.


 


6- HexaTech

یک از پروتکل های جدید از VPN، Betternet است که HexaTech آن گسترش یافته است و مخصوص شبکه های موبایلی و لسمارت فون هاست. این سرویس دارای سرعت دانلود 12 مگابایتی و آپلود 8 مگابایتی است. این سرویس برای سیستم عاملهای اندروید و IOS ارائه شده است.