غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس در 4 گروه اصلی زیر متمرکز شده است:
1.غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی 
2.مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های برندینگ نمایشگاهی 
3.طراحی گرافیک و تبلیغات نمایشگاهی
4.اتاق فکر، ایده پردازی و ارائه کانسپت‌های خلاقانه نمایشگاهی

رایکانس با تاکید بر تخصص و هویت مهندسی و همچنین با تکیه بر دانش بازاریابی، ماموریت خود را طراحی و اجرای برنامه‌های علمی، خلاق به منظور خلق، توسعه و تضمین آینده برندها در عرصه نمایشگاهی تعریف نموده است؛ چراکه بر این باور است نمایشگاه‌ فضایی فوق‌العاده برای معرفی و ارائه محصولات و خدمات شما به مشتریان و فرصتی طلایی برای ثبت برند شما در ذهن مخاطبان است. توانایی بالای مدیریت پروژه در کنار طراحی برنامه‌های کارآمد و منطبق با بودجه مشتریان و نیز اجرای با کیفیت آن‌ها از یک سو، و پیگیری و همراهی مستمر از ابتدا تا انتهای هر پروژه و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانه از سوی دیگر، موجب جلب رضایت خاطر مشتریان ما شده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.