آموزش ترفند
سایت روباه گرام با هدف آموزش ترفند شکل گرفت ؛تعریف و معنی ترفند یا فن : فَن یا ترفند واژه‌ای فارسی به معنی راه و روش و شگرد و مهارت‌های انجام کاری است؛راه و روشی که کارها را آسانتر میکند.

ایده تاسیس سایت روباه گرام از آنجا شکل گرفت که افرادی فرصت طلب در فضای مجازی برای کارهایی که در اینترنت انجام میدهند و خدمات خود هزینه های زیادی از کاربران دریافت میکنند.ما میخواهیم این هزینه ها را با آموزش ترفند خدمات کاهش دهیم.

به عنوان مثال سایت های زیادی با آگاهی از افزایش محبوبیت اینستاگرام با نرم افزارهایی شروع به ساخت ممبر فیک و دریافت هزینه های زیاد به اکانت کاربر های اینستاگرام و تلگرام نمودند.اینجا “روباه گرام” سایتی هست که همان خدمات را بهتر و رایگان و یا با هزینه کمی برای شما انجام میدهد!

دامنه خدمات ما محدود به اینستاگرام یا تلگرام و…نیست ،با بازدید کوتاهی از سایت به برنامه های که در اینترنت با هزینه های زیادی به فروش میرسند برخورد میکنید که حدود90%منجر به کاهش خدمات میشود.

خدمات همچون آموزش ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و ممبر گیر تلگرام و سایر پیام رسانها،آموزش بهبود رنک سایت با قیمت مناسب،آموزش و ترفند تماس با شماره مجازی و ناشناس،و دهها آموزشما و ترفند بصورت رایگان و یا با هزینه بسیار اندک!

روباه گرام را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

فیسبوک توئتر  گوگل پلاس لینکداین پینترست

همچنین آموزش افزایش توان مقابله با هک مقابله با شیوه های جدید هک،مقابله با فیشینگ و آشنایی با ترفند هک با استفاده از مهندسی اجتماعی.ترفندهای مختلف و حفظ حریم خصوصی افراد از اولویت های وبسایت میباشد.

چرا جیمیل من هک شده ؟؟؟

ویدیوی زنگ زدن به همه با شماره آمریکا تماشا کنید از اینجا ترفندها را میتوانید از صفحه ترفندها مشاهده نمایید.برخی از ترفند ها رایگان میباشد.و کلیه ترفندها اختصاصی روباه گرام میباشد.

قوانین وبسایت:
این تارنما در سایت ساماندهی به ثبت رسیده است.و میتوانید از صفحه مجوزها و اعتبار سایت آن را مشاهده نمایید.واز اعتبار و امنیت سایت اطمینان خاطر داشته باشید.

قوانین سایت روباه گرام:

1-این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.و هرگونه سوء استفاده احتمالی از برنامه‌ها و ترفندها بر عهده کاربر میباشد.و وبسایت روباه گرام مسولیتی را نمی پذیرد.

2-برخی از برنامه‌ها اندرویدی و ترفندها نیازمند ترکیبی از برنامه ها و خدمات از وبسایتها دیگر میباشد.و ممکن است سایت دیگر خدمات خود را ارائه نکرده و یا تغییر دهد.که ممکن است اختلالی در کارکرد صحیح برخی برنامه ها تاثیر بگزارد.برای رفع مشکل از طریق صفحه رسیدگی به شکایات آنرا با ما در میان بگزارید که نسبت به رفع آن اقدام گردد.

3-ما کمترین هزینه را از شما به خاطر استفاده از برخی برنامه ها و خدمات از شما دریافت میکنیم.وسعی مینمآییم که کیفیت خدمات را افزایش دهیم و در صورت نیاز آنرا بهبود داده و خدمات را گسترش دهیم.

4-ما هیچ نوع کپی برداری از خدمات اموزشها و ترفندهای دیگر سایتها نمیکنیم.و همانگونه نیز انتظار داریم که از ما کپی برداری نیز انجام نگیرد.

سایت روباه گرام
روباه گرام ترفندها ی روباه